Tréningek előkészítése, nyomon követése

Az Európai Unió támogatásával. \"Úton a blended rendszerű oktatás felé,  online-offline jó gyakorlatok\" (KA210-SCH-000051342)

A CIFRA Palota Egyesület koordinátorként vesz részt a 2022 március 01-2023 július 01 között megvalósuló programban. A program alapja a 10 hónapon át tartó 2 szintű 3 lépcsős kérdőíves felmérés és annak kielemzése. A program első időszakában felvett első lépcsős kérdőív eredményeire tekintettel indultak 2022 őszén a tréningek.

A digitális kompetencia és élménypedagógia workshopokon elsajátítottak gyakorlati alkalmazását, ennek eredményeit folyamatosan nyomon követjük. Projektünk kiemelt célja, hogy valós, már felfedezett vagy a projekt során felismert szükségletekre találjunk valós,
gyakorlatban is működő megoldási módszereket. A szoros szakmai együttműködés valósul meg a „fejlesztő” szervezetek (digitális kompetencia trénerek és az élménypedagógia trénerek) és a „felhasználók” (tanárok, diákok) között. Cél, hogy a tréningeken szerzett tapasztalatok és hatásaik tényleges gyakorlatközpontú megoldásként szolgáljanak.

Az Európai Unió támogatásával "Úton a Blended rendszerű oktatás felé, online-offline jó gyakorlatok" (KA210-SCH-000051342) Együttműködő partnereink: InterRegio Forum, Áprily Lajos Főgimnázium, Brassó tanlet.classyedu.eu Classy Edu Saját tartalmak fejlesztése Adaptív tanulási tartalmak Élménypedagógia Kooperatív munkatér tananyagmodulfejlesztésre Erősségpedagógia Learning by doing: tapasztalati tanulás Sikerélmény Hibakultúra fejlesztése Egyéni tanulási ütem Gamifikáció, játékos interaktív motorok (Kolb-féle tanulési ciklus) Tananyagbázis: időt spórolhat meg a tanároknak