A negyedik, személyes Élménypedagógiai tréningre február elején gyűltek össze a tanárok és a tréninget vezetők szintén a brassói gimnáziumban.
Az alkalom fő mozzanata az áttekintés volt, az elmúlt fél év találkozóinak, és a napi gyakorlatba bevont mozzanatainak felelevenítése, tapasztalatok megosztása, értékelése.
Így került újra fókuszba a tanulni tanulás folyamata; a pozitív pedagógia értékelésének mikéntje, melynek szerves része a pozitív hibakultúra.
Daniel Goleman az érzelmi intelligencia fogalmát világhírűvé tevő pszichológus, ökológiai kéznyom kapcsán megfogalmazott gondolataival zárult a három nap:
“Amikor a fenyegetettség vagy az érzelmi feszültség rendszerét aktivizáljuk az agyban, az depressziót, félelmet és dühöt szül. A jutalmak rendszerének mozgásba hozása azért fontos, mert ez tart minket életben”